Saturday, August 16, 2008

FuHhhhh......




As always, i was too busy with work. Work as in assignments,presentations and tests...thats why i was unable to update my blog.huhuhuhu
Finally the 5th week of hons has ended....
What a relief, i'm so stressed out...finally some relaxing moments.
So let's recap what had happen in week 5.


Well, i did hang out with rlya, soso and tamy at ikea.Sunday nite kot if tak salah. I bought GRANAT for myself cause nak bawak g office. For me to sleep. I LOVE that pillow. huhuhuhu. Tamy plak tolong pilihkan the sarung bantal. Warna hijau seh..huhuhuu..thanks guys! banyak betul benda2 yang di perbincangkan kat starbucks tue...masalah hidup in general. Details tak boleh kasi tau. Nanti kena marah. I have sworn to secrecy. KAng mati lak aku kena belasah ngan minah2 tue.huhuhu

The major highlight for the week ialah we all try belajar cara nak kesan finger print. Siap tulis FUCK and BITCH lagi guna finger print. Atas ni muka ni akibat ketidakpuasan hati dengan statement diberi oleh apol. KEsian diorg...xmo komen lelebih.
Anyway, as always ada gak benda yang aku tak puas hati dalam firm aku. Tapi tak la major sangat. Perangai sorang minah ni mmg menyakitkan hati la. Siot betul. Hanya ghost dan apol je tau rahsia ketidakpuasan hatiku ini. In addition, sekali lagi aku benci kelas civil. Mmg menyeksakan betul kelas tue, Siot betul. DAh la lagi citer benda ni lagi la aku sakit hati.

Minggu ni jugak ada sesi photo untuk buletin HONS. Bosan tul la, Mcm kami ni lab mice plak. dijadikan eksperimen. kita tengok sahaja hasilnya yek.!
Malam jumaat, aku sekali lagi dipelawa rlya untuk melepak sambil main BOWLING kat damansara, Jauh gak tue. Kami ditemani oleh seperti kata rlya budak2 kecik. ash,zain n izmil. Tamy pun ada gak. Lupa lak.huuhuhu. Mula2 sampai kat sana kami dikejutkn dengan kehebatan pemain bowling kat sana. bayangkan lah! makcik2 main bowling tue asyik2 dapat spare n strike je. terkedu aku tengok! bertambah stress aku!.huhuuhu.
Permulaan pemainan kami, hanya ash je yang betul2 menyinar.gempak seh mamat tue. giler punya skill dia pakai. then mamat zain la tunjuk skill syaitan dia. hebat seh mamat2 nie.



Nasib la aku ni average beginner. banyak gak la masuk longkang. diibaratkan mcm org buta main bowling la aku nie. memalukan. yet it was very2 fun! walaupun lepas tu sakit amat tangan ku, malam tue kami lepak murni (spageti cabonara) jap sebelum belah ke rumah masing2 untuk beradu.
owh lupa lak!! minggu tue soso dtg belanja kitaorng lunch! sweet giler si soso nie. Malu aku rasa sebab asyik2 dia belanja. To the biach who always sakitkan my lil sis ni, padan muka lu mat! si soso ni punya baik ngan ko, mati2 ko buat dajal kat dia!..fuck u !!!


Aku dah rasa semakin adept to HONS nie. macam best la selalu sibuk. aku dah belajar utk tak buang masa. Thanks!!
Dah la, banyak gak benda yang jadi tapi aku lupa tulis, nak buat mcm ne aku ni kan pelupa, huhuhu..okies! Laterz!!!

No comments: